General
La casa de Colònies de Montpol neix de la il·lusió de crear una escola de música a la natura, un espai on el silenci que es respira i la música que fan els infants s’uneixin per donar valors i coneixements musicals envoltats de natura, on la imaginació i la fantasia es potencien.
Montpol es troba ubicada al terme municipal de Lladurs al Solsonès, Pre-Pirineu a 3,5 km del riu Ribera Salada, en un indret únic envoltat de natura, en un entorn tranquil
fora de qualsevol nucli urbà i amb espectaculars vistes a les muntanyes que l’envolten.
El terreny d’acampada sempre és un complement de la casa. És a dir, per poder fer ús del campament hi ha d’haver un mínim de 25 places plenes a la casa, ja que el campament utilitza les instal·lacions d’aquesta ( cuina, lavabos, dutxes, menjador, sala polivalent…).
El Terreny d’acampada
El terreny d’acampada te una capacitat per a 26 places, podent arribar a 35 places en funció de l’ocupació de la casa.
El terreny està situat a 50m de la casa en una esplanada amb un punt d’aigua i de llum.
Els serveis que es poden fer servir son tots els de la casa:
-Cuina-rebost
-Menjador
-5 wc
-6 dutxes
-Sala polivalent
-Carpa de 5x10m
-Porxo
-Manega i aspersors per a jocs d’aigua
La Casa de Colònies disposa instal·lacions adequades per estades de grups, famílies, esplais, caus… per fer-hi cursos, colònies escolars i d’estiu, campaments, celebracions, activitats musicals i de tot tipus!
S’ofereix als grups que hi fan estada un tracte familiar i menjar casolà.
Dades d’interès
Casa de Colònies Montpol
Rectoria de Montpol
25283 – Lladurs
(Solsonès)
Inscrita en el registre d’instal·lacions juvenils amb el nº CC000439
Exteriors
La casa disposa de dues carpes, porxos, terreny d’acampada, punt d’aigua i de llum, taules i bancs.
El bosc dels montpolins, el bosc dels ritmes, el laberint, el jardí de les miniatures i molt de camp i bosc per córrer.
Cal saber...
Llocs d’interès
●El riu Ribera Salada ( 3,4 Km)
●La roca de Montpol ( 2,5 Km a peu)
●El santuari de Massarrúbies ( 6,8 Km)
●Salí de Cambrils ( 11,6 Km)
●Solsona ( 18,5 Km)
●Zoo dels pirineus ( 25 Km)
●Estació d’esquí Port del Comte (30 Km)
●La Vall del Lord (20 Km)